Foto’s, foto’s en nog eens foto’s - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Christine Nicolaï - WaarBenJij.nu Foto’s, foto’s en nog eens foto’s - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Christine Nicolaï - WaarBenJij.nu

Foto’s, foto’s en nog eens foto’s

Door: Angela, Emilie en Christine

Blijf op de hoogte en volg Christine

29 November 2008 | Namibië, Windhoek

Zaterdag 29-11-2008

Zeg eens kaas!,

Vandaag hebben wij veel foto’s met gekke bekken, landschappen, dieren, enz. zien langs komen. Wij hebben flink gelachen en zijn nu eindelijk bij. Gaat het dan toch nog lukken om alles op tijd af te krijgen? Wij hopen in ieder geval van wel. Echt bizar goed bezig!
Op de planning stond vandaag nog een bezoek aan een winkelcentrum. Dit winkelcentrum hadden wij namelijk nog niet gezien. Je zult denken: hoe bestaat het! Dit ging helaas niet door, omdat Lihandra gisterenavond niet lekker was geworden. Zij heeft een lichte vorm van een epileptische aanval gehad. Het ging vanmorgen al een stuk beter. Na een sms van Sander knapte zij helemaal op en konden wij nog wat inkopen gaan doen.
Bij de winkels ging ieder zijn eigen gang. Lihandra ging gezellig met ons boodschappen doen. Wij hadden niet veel meer nodig en waren dus ook zo klaar. Suzette had daarentegen een heleboel nodig. Zij kookt namelijk morgen en zegt dat wij in stijl gaan eten. Zij wil dat wij in gepaste kleding komen en een hoed op hebben. Wij zullen zien wat het gaat worden.
Enfin, wij zaten buiten de supermarkt op Suzette te wachten. Toen kwam Lihandra er achter dat zij de portemonnee van haar moeder bij zich had. Emilie ging dus snel naar de kassa en zag daar Suzette al schrikken en zeggen: ‘Waar is mijn beursie?’. Die Lihandra, maar goed dat zij er op tijd achter kwam.
Nadat alle boodschappen waren ingekocht, hebben wij Suzette en Lihandra getrakteerd op een milkshake bij Wimpy.
Toen snel naar huis, want wij zouden vanavond kost voor hen maken. Dit keer stond er op het menu kippenragout met rijst en komkommers. Mama Nicolaï: het recept is niet alleen van u meer, want wij hebben het nu ook in de vingers. Als toetje aten wij tiramisu pudding met chocoladesaus. Echt lekker!

Nou, nog twee daagjes en dan zitten jullie weer met ons opgescheept! Heel veel knuffels van de drie Afrikaantjes.

• 29 November 2008 - 20:11

Papa N. :

Wonderlijk opschift. Ik houd het maar op:
    beste en lieve meiden.
    Terug van oma en opa ga ik nog gauw even jullie dagverslag beantwoorden. Wie zo trouw schrijft moet immers ook beloond worden.
    Fijn dat jullie met je foto's op schema liggen. Dat van L. is natuurlijk heel vervelend. Gelukkig wanneer het weer wat beter met haar mag gaan.
    Krijgen wij nog foto's te zien van de maaltijd morgen? Lijkt mij leuk: in stijl en dan ook nog met een hoed op. Jullie zullen er zeker wel weer wat van maken.
    Jawel, vandaag de kippenragout. Ik tikte het recept uit en vond het een heel werk. Was zij lekker? En hebben jullie ervan gesmuld?
    Inderdaad nog twee dagen en dan zitten wij zeker NIET met jullie opgescheept. Zo is het nimmer geweest en zo zal het ook nooit zijn of worden. Je mag je heel hartelijk welkom weer thuis weten!
    Een nachtzoen van
    mama, AW en papa.

• 29 November 2008 - 20:40

Mama Reedijk:

Hallo meiden.
    Zo te lezen hadden jullie weer een gezellige en relaxste dag. Morgen zondag,wij gaan Patrick met en bezoek vereren en jullie krijgen een chique diner, met hoed. Nou die moeten jullie dan zeker eerst nog inelkaar knutselen. In iedergeval vinden wij dat Suzette jullie steeds maar weer verwent. Jullie hebben het onzettend getroffen dat jullie bij haar en Lihandra mochten verblijven.Morgen de een na laatste dag, geniet van elkaars gezelschap,maak er een onvergetelijke dag van.
    Meiden nog een fijne avond en een dikke X van p,m,l,e, ook voor Suzette en Lihandra. :D

• 29 November 2008 - 21:45

Lin^^:

Hey lieve meiden,
    De tijd gaat nu echt dringen en morge jullie laatste dagje al..dat gaat moeilijk worden maar geniet er wel van, want dit zullen jullie vast niet snel vergete..Maar zie het ook positief jullie zijn bijn weer thuis:Den dat is ook weer helemaal TOP!
    Nou ik heb vanavond by jay thanksgiving gevierd, met vooral veel kip:p hahah, wel gezellig. En jullie hebben het vandaag ook leuk gehad en weer lekker gegeten. Ik ben wel jalours, jullie hebben zo'n lekker kleurtje:)Kdenk dat ik deze winter niet meer de bruinste zal zijn:( hahah, nou hele dikke knuffel van hier en tot dinsdag! Fyne aaf, X Lin